מדיניות החזרת מוצרים, החזרים כספיים וביטול עסקה
מדיניות החברה כפופה לחוק להגנת הצרכן במדינת ישראל:
החזרת מוצרים
כל צרכן זכאי להחזיר מוצרים כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
- ערך המוצר שנרכש עולה על 50 ₪.
- המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש (חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים ייחשב כשימוש בהם).
- במקרים בהם האריזה נפתחה המוצר יתקבל רק אם האריזה לא נפגמה וראויה למכירה חוזרת.
- החזרת המוצר תהיה באריזתו המקורית בלבד.
- המוצר הוחזר לעסק.
תנאים לביטול העסקה בהתאם לסוג המוצר בצירוף הוכחת קנייה
ברכישת המוצרים הבאים ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מהיום שבו הצרכן קיבל את המוצר (רק במקרים שבהם לא בוצע שימוש במוצר, ראה סעיף 2 ב”החזרת מוצרים”):
- ריהוט.
- ציוד לבית ולגן, למעט כלי אוכל לא ארוזים.
- מכשירים חשמליים ואלקטרוניים, כולל ציוד קצה.
- מוצרים הארוזים באריזתם המקורית וכל זמן שהאריזה לא נפתחה על-ידי הצרכן.
- המוצר לא ייוצר על פי מידות מיוחדות.
- מטהר מים ומתקן למים מינרליים.
תהליך מימוש הזכות – פנייה לבית העסק
צרכן המבקש לבטל עסקה, חייב להציג לעוסק את אחד מהאישורים הבאים:
- חשבונית.
- סרט קופה.
- פתק החלפה המעיד על עצם ביצוע העסקה עם העוסק ומועד ביצועה.
צרכן שלא יכול להציג אחד משלושת אלה נדרש להציג הוכחה אחרת לעצם ביצוע העסקה, מועד ביצוע העסקה, הסכום ששולם תמורתה ואמצעי התשלום.
דמי ביטול
- החברה רשאית לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
- במקרה בו החברה לא עמדה בזמני האספקה המצויינים באתר, הצרכן זכאי לקבל זיכוי כספי ללא דמי ביטול.